Obserwatorzy

piątek, 2 stycznia 2015

Notes na zapiski kulinarne Karmelka

Witajcie w Nowym Roku!
Chciałam Wam dziś zaproponować delikatny w kolorystyce notes na zapiski kulinarne.
W czasie swiąt wypróbowałam parę nowych przepisów i teraz zapisuję je właśnie w tym przepiśniku. Do jego wykonania wykorzystałam głównie papiery z nowej kolekcji Craft&You Design Tea Time.
Do jego ozdoby wykorzystałam znany już Wam wykrojnik fartuszkowy Marianne Design.
Według mnie, to bardzo wdzięczny wzór.
Na wewnętrznej tylnej okładce znajduje się kieszonka, na pojedyncze karteluszki.
Tak, jak Wam wspomniałam, w przepiśniki pojawiły się już pierwsze przepisy.
A czy Wy, wyprobowaliście ostatnio jakiś nowy, który Wam bardzo zasmakował?
Z przyjemnością go poznam :)
W mojej pracy użyłam:

1 komentarz:

Dziękujemy za miłe słowa.