Obserwatorzy

środa, 15 października 2014

Prosta kartka z embossingiem- kurs w Scrap Pasji

Witajcie :)
Dzisiejszy kurs dedykuję głównie osobom początkującym, 
ale być może stanie się on również inspiracją dla bardziej zaawansowanych scraperek.
Do wykonania tej kartki

potrzebne będą następujące narzędzia i materiały:
- karta-baza kartki
- kremowy papier wizytówkowy
- papier Vintage Time 2
- Papier My Wedding 3
- nagrzewnica
- puder do embossingu
- bezbarwny tusz do embossingu
- puder do embossingu
- stempel
- kawałek koronki, kawałek gazy
- kosteczki 3D
- klej, nożyczki
Na papierze wizytówkowym (u mnie kwadrat o wymiarach 9,3cm na 9,3 cm)
odbiłam wybrany stempel.
Następnie odbitkę posypałam pudrem do embossingu, strząsając nadmiar proszku.
Obity motyw nagrzałam nagrzewnicą. 
Następnie pobuszowałam brzegi kwadratu i przycięłam go na 9 mniejszych kwadratów
 (każdy 3,1 cm na 3,1 cm). Każdy kwadracik podkleiłam taśmą piankową.
Małe kwadraty nakleiłam na kwadrat craftowego papieru
 i jeszcze raz wszystko podkleiłam taśmą piankową.
Tak wygląda główny ozdobny motyw.
Z papieru Vintage Time 2 wycięłam kwadrat o wymiarach 13 na 13 cm, 
 natomiast z papieru My Wedding 3 wycięłam kwadrat 12 na 12 cm.
 Nożyczkami poszargałam brzegi papieru, a następnie kwadrat 12 na 12 cm podkleiłam od spodu kawałkami bawełnianej koronki. Pod kwadrat z odbitym stemplem podkładam kawałek gazy.
Powstała spora ilość warstw. Im więcej, tym lepiej, kartka będzie wyglądała bardziej ciekawie.
Jeśli macie w swoich zbiorach np. stemple śnieżynki, choinki itd.
można wówczas stworzyć piękną zimowo-świąteczną kartkę.
A jeśli ktoś nie posiada stempli, nagrzewnicy, pudru do embossingu,
można na papier wizytówkowy nakleić papierową ażurową serwetkę lub jakiś obrazek…
Materiały i narzędzia:


- może być TEN lub TEN (stempel, którego użyłam w pracy obecnie nie ma w sklepie)
- puder do embossingu (kolor według uznania)

1 komentarz:

  1. Nie posiadam gadżetów do embossingu ale sam pomysł bardzo mi się podoba ;) Z pewnością wykorzystam go na własny sposób.
    Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za miłe słowa.