Obserwatorzy

środa, 17 września 2014

Robimy kartkę z kolekcji papierów Marianne Design

Witam Was bardzo serdecznie,
dzisiaj chciałam Wam pokazać kurs na kartkę
Na początku przygotowujemy sobie papiery - najlepiej kolekcję - ja wybrałam bloczek papierów Marianne Design - bo bardzo podoba mi się ich połączenie :))) lub dobieramy papiery pasujące do siebie kolorystycznie. Następnie jeden papier przycinamy o kilka milimetrów mniejszy od naszej bazy (ja na bazę 13,5 x 13,5 cm - przycinam tak ok. 13,3 cm x 13,3 cm),
 a z pozostałych papierów odrywam po kawałku. Wszystkim papierom tuszuję krawędzie,
 a porwanym paskom od spodu przyklejam taśmę dystansową.
Porwane paski przyklejam, odcinam wystające kawałki, przyszywam na maszynie,
 a na koniec strzępię boki i tuszuję.

Wybieram tekturki, tuszuję, wycinam serwetkę w maszynce i również tuszuję.

Z papieru wycinam kwiatki - nie muszą być za dokładnie - ważne by nie miały kantów,
ani prostych linii.
Na koniec - przyklejam moją pracę do bazy (na taśmę dwustronną i klej) oraz ozdabiam perełkami w płynie (czasami przed, a czasami po przyklejeniu do bazy)
I tak wygląda skończona kartka.
Mam nadzieję, że spodobał Wam się kurs :)))

pozdrawiam serdecznie,
Kwiat_wisni7

PRODUKTY

3 komentarze:

  1. Świetny i dobrze przygotowany kursik ;) Śliczna karteczka i przepiękna jest ta kolekcja papierków ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiekna karteczka i fajny kursik:). papiery tez sa piekne:). pozdraiwam cieplo:). malwinku

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za miłe słowa.