Obserwatorzy

środa, 20 sierpnia 2014

Exploding box z tortem

Witam Was bardzo serdecznie,
dzisiaj zapraszam Was na kurs - jak zrobić exploding box
za pomocą tablicy do bigowania Marthy Stewart.
Na początku dla ułatwienia podpisałam wszystkie rowki na tablicy
 i przykleiłam zwykłą taśmą przezroczystą -
dzięki temu łatwiej jest mi z niej korzystać - tablica ma 99 rowków.
Następnie na wybranym papierze przeciągamy kostką introligatorską odpowiednio w rowkach 30,60,90 (ale możecie np. 32,64,96) - przewracam papier o 90 stopni i robię to samo.
Papier firmy Craft & You Design.

Odcinamy niepotrzebne kawałki i możemy zaokrąglić brzegi - wtedy się nie pozaginają :))

Następnie robię wieczko na nasze pudełko. W tym przypadku przeciągnęłam odpowiednio kostką pod numerkami 9, 39, 48 i tak jak poprzednio przewracam papier o 90 stopni i robię to samo. 
Wymiar ok. 15,3 cm x 15,3 cm. Odcinam niepotrzebne kawałki i sklejam klejem.
Na środku mojego pudełka będzie tort 3-piętrowy - który również wykonuję za pomocą tablicy do bigowania. Najpierw przycinam 3 kwadraty z papieru o wymiarach - 12 cm x 12 cm, 10 cm x 10 cm, 8 cm x 8 cm. Każdy kwadrat na tablicy przeciągam kostką pod numerkami 2 i 7,
 ale tym razem z każdej strony. Odcinam niepotrzebne fragmenty i sklejam klejem.
Na koniec ozdabiam tort i wewnętrzne strony pudełka :)))
Użyłam:

3 komentarze:

  1. Taka mata to bigowania to niewątpliwie świetny wynalazek ;) Zwłaszcza, że ja zawsze przy tworzeniu pudełek nie umiem stworzyć prostych linii i zawsze mi się coś nie zbiega jak należy poi złożeniu. Śliczne pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Samo pudełeczko jak i tablica MS nie jest dla mnie nowością za to patent z oklejeniem tablicy już tak. Świetny pomysł z pewnością ułatwiający pracę. Pozostaje mi go wdrożyć w życie. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny kurs, a wykonanie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za miłe słowa.