Obserwatorzy

wtorek, 22 kwietnia 2014

Scrap Pasja Design Team 2014- prezentacja

Witajcie ponownie!


Do naszego zespołu dołączyła Bea, czyli Beata Konefał- Trzaska. Poszarpane i postarzone brzegi, mistrzostwo cukiernictwa w pieczeniu papierowych babeczek oraz bardzo urozmaicony styl wykonywanych prac to główne zalety prac Bei.

"Witam serdecznie! Strasznie mi miło, że mogłam się znaleźć w tak fantastycznym gronie DT Scrap Pasji! :) Moja przygoda ze scrapbookingiem zaczęła się dość dawno, po prostu nie wyrosłam nigdy
z laurek. Robię różnorodne prace - takie, które lubię, mam swoje przyzwyczajenia, ale nie obce są mi
i eksperymenty. Scrapbooking jest to dla mnie przede wszystkim zabawa i wręcz terapeutyczna forma spędzania czasu... Na co dzień kocham błękity, zielenie, kwiaty, las, sarenki, drzewa, słodkości.... i te wszystkie moje miłości są widoczne w pracach, które robię."

Do grona naszych projektantek dołączyła Marysia Krause, znana Wam jako Karmeleiro.
"Witajcie,
nazywam się Maria, chociaż posługuję się nickiem Karmeleiro. Ostatnio w mojej duszy grają media, eksperymenty i czarne gesso. Poza tym, uwielbiam tworzyć albumy oraz uzupełniać smashe, w których utrwalam miłe chwile, z nadzieją, że za iks iks lat, moje dorosłe wówczas dzieci będą wracać wspomnieniami do lat dzieciństwa. Jeżeli sięgam po papier i nożyczki, to zdecydowanie działam w stylu kobieco romantycznym, dlatego kartki, czy notesy są zazwyczaj w jasnych, pastelowych kolorach. To zupełnie inaczej,  niż w mediach, gdzie to czarne gesso, często wpycha mi się pod szpachtel… Jaka jeszcze jestem? Zerknijcie na moje LO, to nim się dziś Wam przedstawiam."


Kolejną projektantką, która dołączyła do naszego zespołu jest Ania czyli Ania Kaizik Mielczarek. Kompozycje Ani charakteryzują się wielowarstwowością, niepowtarzalnością i romantycznością. To piękne, idealnie skomponowane i kwieciste prace.
Ania pisze o sobie:
"Z zawodu nauczyciel bibliotekarz, na co dzień mama Antka i żona wspaniałego męża. Z usposobienia "zawsze trochę z boku i na bakier", raczej realistka ze skłonnością do popadania w melancholię, ciągle poszukująca. Taki też jest styl moich prac, bliżej nieokreślony - którego wspólnym mianownikiem są najczęściej kwiaty...".

I to nie wszystko! Jeszcze dzisiaj  wracamy tutaj z prezentacją Scrap Pasja Design Team! Zaglądajcie do nas, bo naprawdę będzie się działo!


Tymczasem pozdrawiamy!


******


1 komentarz:

  1. Wow that first project looks so cute and sweet! The lay-out is just beautifully done and that card looks gorgeous with all those vibrant colours! Hugs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za miłe słowa.