Obserwatorzy

środa, 4 grudnia 2013

Białe poisencje i mini kurs

Jedna duża poisencja 
 
 i kilka mniejszych :)
 
 
Dzisiaj pokażę Wam mój sposób na mniejsze zużycie papieru. Dla wielu scraperek to nie będzie nic odkrywczego, ale może początkujące osoby skorzystają z takiej podpowiedzi :)
Przykładowe kartki mają 3 warstwy (nie liczę bazy kartki), wobec czego wycięłam 3 kwadraty, każdy o ok. 4-5 mm mniejszy od poprzedniego... 

w kwadratach wycinam "okienka".
 
Z tych mniejszych kwadratów (zielony i szary) zostaną wycięte listki na wianek oraz serwetka... 

 
 wszystkie kwadraty przyklejam jeden do drugiego.
Aby baza była mocniejsza przygotowuję kwadrat z beermaty lub z grubszej tektury (np. ostatnia strona z bloku technicznego) i przyklejam do całości.

 
Tak przygotowany kwadrat przyklejam do bazy kartki...
 
ale zanim to zrobię mocuję poszczególne elementy do kartki... 
 
najpierw listki na serwetce


 a później doczepiam inne elementy... 
i gotowe :)
 
Materiały:
- Zimowa opowieść - bloczek papierów 30,5 x 30,5
- RB2222 Kwiatki papierowe -Poinsencja białe
- Big Shot Starter KIT Maszynka Sizzix Powder Blue & Teal NOWOŚĆ !
- IME-032 Wykrojnik WREATH BUILDER
- CR1248 Craftables Serwetka okrągła + kwiat
- Wykrojnik poinsencja LR0122
- Arkusz 400szt- Kosteczki z klejem 3D
- Kartki + koperty kwadratowe białe 50 sztuk
- Tasiemka rypsowa z kolekcji świątecznej Christmas#4
- Ćwieki szklane koraliki mix
- DCXGE09 Kryształki i perełki Tis The Season

Pozdrawiam serdecznie i przy okazji wszystkim Basiom przesyłam najserdeczniejsze życzenia imieninowe :)
 


1 komentarz:

  1. bardzo przydatny kursik, ja kilka razy na samym początku wykorzystałam podobny pomysł w swych kartkach, ponieważ jako żółtodziób, stwierdziłam, że absurdem jest marnować tyle papieru, skoro i tak tego nie widać, ale kiedy natknęłąm się na wiele kursów, gdzie nikt inny tak nie tworzył kartek, doszłam do wniosku że chyba robię coś nie tak... i przestałam ;) a tu masz... jest i kursik:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za miłe słowa.