Obserwatorzy

środa, 24 kwietnia 2013

Dziecięce klimaty

Dzisiaj proponuję delikatne, dziecięce klimaty.
Layout wykonałam na bazie ślicznych papierów Primy, z kolekcji Divine.
 
 
Poszczególne elementy wycięłam za pomocą różnych wykrojników i ułożyłam warstwowo...
Niektóre, jak choćby serwetki -  Wykrojnik DL101 English Tea Party - przecięłam na pół i ułożyłam po obu stronach zdjęcia...


Żółty kwiat wycięty z kawałka lnu, za pomocą wykrojnika 6002/0156 Wykrojnik -Kwiatki. To dobry sposób na wykonywanie niepowtarzalnych kwiatków i na wykorzystywanie nie tylko papierowych resztek papieru ;)

  
Materiały:
 

Jeszcze raz w imieniu całego zespołu Scrap Pasja serdecznie zapraszam uczestników Krakowskiej Wiosny Craftowej do wzięcia udziału w konkursie :)
 
TEMAT KONKURSU
Kartka w wiosennych barwach 
[zielenie, żółcienie, odcienie błękitnego] z motylkiem 
 
Twórca najładniejszej kartki otrzyma nagrodę – bon na zakupy w wysokości 100 zł!
 
Dokładne wytyczne znajdziecie TU.
 
Pozdrawiam serdecznie! :)

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za miłe słowa.