Obserwatorzy

poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Niescrapowo ...


Urlop już minął ale z powodu wspaniałej pogody oraz obfitości dojrzewających owoców, które przerabiam do kartkowania mi nie po drodze :) Nie znaczy to jednak, że scrapowe przydasie leżą odłogiem- przydają się i to bardzo :)

Przy okazji filtrowania nalewek nastawionych jesienią, postanowiłam przyozdobić butelki stosownymi etykietami, które postarzyłam tuszem Distress Vintage photo , szyjki owinęłam papierem pakowym i obwiązałam biało-czerwonym sznureczkiem    Twine - The London Line




Tak przyozdobione naleweczki, będą cieszyć oko na półeczce w kredensie


Pozdrawiam gorąco :)


3 komentarze:

  1. Świetnie przyozdobione butelki, nalewki wyglądają smakowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nalewki wyglądają smakowicie i estetycznie więc dodatkowo cieszą oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko, jakie cudne !!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za miłe słowa.