Obserwatorzy

środa, 11 kwietnia 2012

Kartki z motylem

Najczęściej wykonuję kartki z powodu jakiejś konkretnej okazji - a to urodziny, a to imieniny, ślub itd. Tymczasem nie raz przekonałam się, że warto mieć w domu tzw. kartki awaryjne, "na już", najlepiej bez napisów. I tak, co jakiś czas uzupełniam sobie pudełko z zapasami :)
Tym razem znowu sięgnęłam po mój ulubiony wykrojnik w kształcie motyla i zrobiłam dwie kartki. Jedna w formacie jaki najczęściej można u mnie zobaczyć - kwadrat, a druga w kształcie taga. (Po raz pierwszy robiłam taką kartkę :)
Zmiksowałam papiery Primy Sun Kiss, Almanac i Song Bird. Wprawne oko dojrzy na kartce tagowej również papier - w kropki - z zestawu "Alla Prima" (niestety już niedostępny w sklepie).
Pod motylem znajduje się ramka z zawijasami. Jest to stempel Serdeczne Życzenia z tym, że wycięłam z niego napis. Motyle przyczepiłam ćwiekami z zestawu- perełki turkusowe oraz szklane koraliki.
Na tagowej kartce znajdują się wykrojnikowe serwetki, natomiast na drugiej kartce umieściłam również serwetkę papierową z kolekcji Tea Party.
Dokleiłam jeszcze trochę kryształków z zestawu Back to Basics II i kartki gotowe :)

Przygotowywanie kartek bez okazji jest dobrym sposobem na wykorzystywanie resztek papierów, których często żal się pozbywać, ponadto - dla mnie bardzo istotne - są robione bez pośpiechu, a wtedy najczęściej efekt jest bardzo zadowalający :)









Użyte materiały:
- Zestaw papierów 1515 Sun Kiss
- Zestaw papierów 1515 Almanac
-
Zestaw papierów 15x15- Song Bird
- Ćwieki szklane koraliki mix
- Ćwieki perełki turkusowe
- Serwetki papierowe Tea Party - okrągłe
- Kwiatki papierowe Essentials -Song Bird- 65 sztuk
- Stempel ramka florystyczna Serdeczne Życzenia
- Tusz Distress - vintage photo
- Tusz Distress - black soot
- Kryształki samoprzylepne Back to Basics II
- BIG SHOT STARTER KIT
- Wykrojnik okrągłe z falbanką Nellie's
- Wykrojnik motylek #2
- Kartki + koperty kwadratowe białe 50 sztuk
- Transparentne kosteczki z klejem duże 12mmx12mm

Pozdrawiam serdecznie!
Dorota :)

1 komentarz:

Dziękujemy za miłe słowa.