Obserwatorzy

środa, 28 marca 2012

Męskie kartki

Kartki w męskich klimatach to nie jest moja ulubiona działka.
Za każdym razem kiedy muszę zrobić kartkę dla mężczyzny/chłopca mam taki sam problem - brak pomysłu. Muszę się sporo nagłowić żeby wyszło coś sensownego ;)
Tym razem miałam bardzo ułatwione zadanie, a to za sprawą rewelacyjnych wykrojników Sprightly Sprockets oraz papierów Primy Almanac (kartka w brązach).
Szło mi tak dobrze, że zrobiłam aż dwie kartki, które różnią się między sobą jedynie kolorystyką :)
Użyłam również najnowszego stempla Najserdeczniejsze życzenia zaprojektowanego przez Gosię :)
Zajrzyjcie do działu "stemple" w sklepie Scrap Pasja, ostatnio pojawiło się tam wiele nowości!









Użyte materiały:
- Zestaw papierów 1515 Almanac
- BIG SHOT STARTER KIT
- Wykrojniki Sprightly Sprockets-6szt
- Kartki + koperty kwadratowe białe 50 sztuk
- Stempel Najserdeczniejsze życzenia
- Tusz Distress - vintage photo
- Tusz Distress - black soot

Pozdrawiam wszystkich!
Dorota :)

4 komentarze:

  1. Świetne kartki:) super kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł super!
    Ps. Ja mam zawsze ten sam problem. Przykładowo - dziewczynie można zrobić jakieś kwiatki czy tym podobne, a facetowi? :D
    Wyszło pięknie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za miłe słowa.