Obserwatorzy

środa, 11 stycznia 2012

Kolorowo

Za oknem szaruga i byle jaka pogoda.
Na poprawę nastroju wyciągnęłam wakacyjne zdjęcia i postanowiłam zrobić soczyście kolorowego scrapa. W tym celu sięgnęłam po mój ulubiony turkus z zestawu Nadziewana Czekolada i połączyłam go z papierami Capsule Collection Boysenberry.
Ozdobami Lo'sa są rozetki, pod które włożyłam płatki śniegu wycięte wykrojnikiem Marianne Design. Wycięłam również 2 zawieszki, które umieściłam pod kolejnymi warstwami papieru.
Całość pstrokata i kolorowa, ale to celowy zabieg, bowiem zdjęcie było zrobione na targu w Sousse w Tunezji, a tam właśnie tak było, na straganach mnóstwo bajecznie kolorowej tandety ;)
Na czapce syna kameleon, również był do kupienia ;)
Myślę, że trochę Was zainspirowałam do oprawy wakacyjnych zdjęć. Teraz jest dobra pora, kolejne lato już się zbliża ;)) i będą następne zdjęcia do tworzenia scrapów i albumów :)



Na czapce kameleon, a na rozetce kolczyk pajączek - znaleziony w zdekompletowanej biżuterii, którą dostałam od szwagierki :)



Użyte materiały:
- papier jednostronny Nadziewana Czekolada 5
- Zestaw papierów A4 Capsule Collection Boysenberry firmy Papermania
- BIG SHOT
- szpikulec Sizzix Die Pick
- wykrojnik płatek śniegu Marianne Design
- wykrojnik zawieszka i guziki
- perełki w płynie baby blue
- perełki w płynie lavender
- tusz Distress vintage photo
- klej

Do przechowywania scrapów polecam albumy, które są obecnie w promocyjnych cenach!

Pozdrawiam serdecznie!
Dorota :)

1 komentarz:

Dziękujemy za miłe słowa.