Obserwatorzy

niedziela, 2 października 2011

Zapraszamy dzisiaj na drugi dzień z Aloshą :)
Za oknem pięknie świeci słońce, jesieni na horyzoncie nie widać, a ja postanowiłam dostosować się do tej ogólnej tendencji :) i zrobiłam promienną, wesołą karteczkę. Głównymi jej elementami są papiery z kolekcji Alla-Prima. Zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia! Radosne kolory, wyraziste, jak i skromne wzory-> wszystko samo układa się w całość :).
Papierową koronkę poszarpałam, więc musiałam dodać odrobinę stylu i klasy-postawiłam na perełki w płynie bisque. Kartka jest warstwowa, pod wyciętymi serduszkami znajduje się biała koronka. Całości dopełniają zawijasowe ornamenty, kilka kwiatów (jeden z nich przymocowałam ćwiekiem) oraz zielona kokarda.









Życzymy wszystkim słonecznej niedzieli :))

2 komentarze:

  1. Przepiekna kolorystyka kartki ..wszytko tu ze saoba wspolgra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby jak najwiecej tak kreatywnych gościnnych projektantek :) Kartka przeurocza!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za miłe słowa.