Obserwatorzy

poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Scrapuszka...

na pewien szkolny kiermasz...
Jakiś czas temu trafiłam przypadkiem na blog Lili skąd dowiedziałam się, że jest potrzebna pomoc dla chorej Zuzi.
Lili wpadła na pomysł zorganizowania kiermaszu szkolnego, podczas którego będą sprzedawane drobiazgi własnoręcznie wykonane, zaś dochód ze sprzedaży zostanie przekazany na leczenie Zuzi. Wszystko dokładnie opisane jest TU.
W szybkim czasie wiele scraperek przyłączyło się do akcji...Postanowiłam, że też będę wśród nich :) I tak z ogromną przyjemnością poczyniłam kilka scrapuszek, których daaaawno nie robiłam.

LinkScrapuszka w całości powstały z zestawu Sweet Owl, użyłam też perełek w płynie i glossy accents.





Kiermasz odbędzie się 14.09.2011 r. zatem jest jeszcze trochę wolnego czasu...
Być może wśród Was znajdzie się ktoś chętny, kto zechciałby dołączyć do akcji.
Własnoręcznie wykonane drobiazgi wciąż jeszcze można przesyłać na adres szkoły bądź Lili.
W sprawie wysyłki proszę kontaktujcie się z Lili na adres: lili2006@gazeta.pl

Użyte materiały:
- zestaw papierów Sweet Owl
- glossy accent
- perełki w płynie

Pozdrawiam wszystkich serdecznie!
Dorota :)

6 komentarzy:

  1. są cudne! nigdy nie robiła scrapuszek,ale chyba muszę się skusić, bo robią naprawdę ogromne wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaaaaaaaale cudne :) na pewno znajdą się nabywcy i zasilą fundusz na rzecz Zuzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dorotko, wielkie dzięki za dobre serducho twoje:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne są, te sówki są urocze:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za miłe słowa.