Obserwatorzy

niedziela, 21 listopada 2010

Album na Roczek

Witam serdecznie,
Dziś mój debiut :) po raz pierwszy publikuję tu swoją pracę zaprojektowaną dla Scrap Pasji i mam lekką tremę... Ale mam też nadzieję, że przypadnie Wam ona do gustu i zainspiruje do stworzenia wspaniałych prac scrapowych, z którymi chętnie się z nami podzielicie :)

Korzystając z dwóch kolekcji papierów: Ślubna tęcza i Pastel-Old Time zrobiłam album na roczek małego chłopca :) Napis na okładce ułożyłam z samoprzylepnych literek Doodlebug , a do ozdobienia stron albumu wykorzystałam papierowe kwiatuszki Prima e-line białe oraz błękitne kwiatuszki z Mini tuby Annelee. 
Napisy dopasowałam do fotografii, które będą wklejone do albumu...









To tak w ramach swego rodzaju przerywnika i odpoczynku od natłoku prac świątecznych... :)

Pozdrawiam serdecznie :*

2 komentarze:

  1. Album fantastyczny. I kolejne źródło inspiracji. Dziękuję!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny album !
    bardzo podoba mi się jego kolorystyka
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za miłe słowa.