Obserwatorzy

wtorek, 30 lipca 2019

Życie zaczyna się na emeryturze!

Witajcie, dzisiaj mam dla Was kartkę w nieco większym formacie- A5. 
Kartka miała być większa aby zmieścić podpisy większej ilości osób.
 Przez kompozycję i odpowiednio dużą ramkę z wykrojnika nie było problemu
 z nietypowym rozmiarem. Oczywiście całość ozdobiona cudnymi papierowymi kwiatkami dostępnymi w sklepie, wybór jest naprawdę duży. 
Ja ostatnio szczególnie polubiłam Filipinki. 
Zobaczcie co dzisiaj przygotowałam.
Dodatkowo mam dla Was ekspresową męską kartkę przy użyciu tylko papierów z najnowszej męskiej kolekcji, zobaczcie jak można szybko  stworzyć elegancką męską kartkę.

Mam nadzieję, że moje dzisiejsze inspiracje Wam się podobają:)
Wszytko czego użyłam w pracach, znajdziecie w sklepie. Kliknięcie w obrazek przeniesie Was do odpowiedniego produktu.
Pozdrawiam serdecznie
Yasmine

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za miłe słowa.