Obserwatorzy

poniedziałek, 15 kwietnia 2019

Exploding box na chrzest święty

Hej,
Kto z Was widział najnowsze wykrojniki od I love Craft?
Ja, nie mogłam się oprzeć i  są już u mnie w domu, w mojej pracowni.
Wykorzystałam w dzisiejszej inspiracji, czyli exploding box z okazji Chrztu Świętego.

Do jego wykonania wykorzystałam gotową bazę od GoatBox 
oraz kolekcję papierów od Craft & You - White Day.
 Ozdobiony  moimi kwiatkami z papieru  wyciętymi wykrojnikiem Sweet Dixi

Oczywiście nie mogło zabraknąć napisu "Pamiątka Chrztu Świętgo" wyciętego wykrojnikiem 
 oraz ramki od Craft & You, które pojawiają  się w całym projekcie.


Na ściankach boxu wykonane są kieszenie na życzenia przy pomocy dziurkacza  
oraz ozdobione wykrojnikami.

Na pierwszym skrzydełku aniołek.
Na drugim skrzydełku paschał.
Na trzecim skrzydełku szatka.
Na czwartym skrzydełku  chrzcielnica z dzbankiem.
Na środku znajduje się kolejne pudełko z przeznaczeniem na medalik lub prezent.
Całość komponuje się tak.....
Podoba się .. :)
Do jego wykonania użyłam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za miłe słowa.