Obserwatorzy

wtorek, 13 listopada 2018

Ślubny Exploding Box

Witam!
Dzisiaj pochwalę się swoim nowym wybuchającym pudełeczkiem :)
Do jego zrobienia użyłam:
Papiery:
Wykrojniki:
Inne:
Obklejamy bazę papierem Vintage Time 06. 
Mniejsze kwadraty (8,5 cm) wycinamy z papieru Pastel Wedding 02, 
przyklejamy je na kosteczkach klejących do bazy :)
 Zaczynamy ozdabianie!
Pierwszy kwadrat ozdobiłam elementami z arkusza Wanderlust 09.
Użyłam również wykrojnika Base frames set 1.
 Środkową cześć ozdobiłam drzewami wyciętymi z papieru Winter Dream 04.
 Później dołożyłam most, parę młodą oraz obrączki.
 Kolejny bok pudełka to życzenia :) Wycięte wykrojnikiem Base frames set 1.
 Następna cześć składa się z kalendarza oraz gołąbków wyciętych wykrojnikiem Leane.
 Ostatni bok to zakładka na pieniążki :)
 Na koniec przykleiłam napisy "Spełnienia Marzeń" "Wasz dzień" "Podróży Marzeń",
ozdobiłam całość perełkami oraz dodałam kwiaty.
 Do zrobienia wieczka użyłam serc od Craft&You Design
oraz niebieskich ćwieków Leane.
I gotowe!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za miłe słowa.