Obserwatorzy

piątek, 12 października 2018

Tag na rocznicę ślubu

Witajcie,
Przychodzę dzisiaj do was po małej przerwie, 
dlatego przygotowałam dla was w ten piękny październikowy dzień 
prosty tag z okazji rocznicy ślubu. 

Wykorzystałam do jego stworzenia kilka elementów z kolekcji Rustic Wedding,
 a dokładnie:

Całość z sobą ładnie współgra, dlatego aby nie zakłócić tej spójności
nie dodawałam zbyt dużo elementów spoza kolekcji. 
Jedynym elementem jaki użyłam  jest  tekturka o małżeństwie oraz obrączki.

Zależało mi również aby koronka wycięta z wykrojnika 
przy pomocy maszynki tnącej DP Craft Tools była widoczna. 
Zobaczcie sami jak ładnie wycina wzór.
Jak również aby kwiaty wycięte z papieru oraz skręcone
 przy pomocy końcówki do quillingu nie przytłaczały całej pracy.
Jej samo wykonanie nie jest skomplikowane a praca z tymi materiałami to czysta przyjemność.
Zobaczcie sami.

Użyte materiały:


Pozdrawiam
Annia

2 komentarze:

Dziękujemy za miłe słowa.