Obserwatorzy

piątek, 31 sierpnia 2018

Kobieca kartka z sukienką

Witajcie,
w ten ostatni sierpniowy dzień chciałam Wam pokazać kartkę.
z nowościami MARIANNE DESIGN i XCUT.
Tym razem to świetny folder do embossingu  i wykrojnik sukienka
Dzięki nim powstała delikatna i bardzo kobieca kartka.


W papierach HALLO BEAUTIFUL - Piątek 13
znalazłam podobny motyw jak ten co wytłoczyłam folderem. 
Rewelacyjnie się uzupełniają...:)




Tak wygląda folder do embossingu XCUT
 - dość spory bo wymiary tłoczenia to ok 15 cm

Efekt wytłoczenia w powiększeniu


Wykrojnik SUKIENKA od Marianne Design 



Wykrojnik świetnie wycina i delikatnie wytłacza.
 Zaznacza miejsca zagięcia fałd sukieneczki.
Zaskoczyło mnie, że sukieneczka jest dość spora 
- wymiary gotowych elementów po złożeniu to ok 9cm.
Producent pomyślał o wszystkim, więc jest sporo dodatków
 i możliwość komponowania modnych sukieneczek. 
Wykrojnik sprawdzi się rewelacyjnie w kobiecych projektach urodzinowych, ślubnych, zaproszeniach na wieczór panieński czy na 18 urodziny.


Na koniec chciałabym Was zachęcić
w ramach odmiany do skorzystania z mapek, których mnóstwo znajdziecie w Internecie.
Warto czasami wyjść z bezpiecznej strefy komfortu by spróbować czegoś innego.
Ja spróbowałam!
Zrobiłam kartkę ciut inną, ale znajdziecie w niej sporo mojej estetyki.


użyłam:)


       

         


          

              

   

         

Pozdrawiam serdecznie
Dajcie znać proszę, czy podoba się Wam moja inspiracja
i czy korzystacie z mapek?
Iza


3 komentarze:

Dziękujemy za miłe słowa.