Obserwatorzy

sobota, 9 czerwca 2018

Kartka ślubna ze stemplem

Witajcie Kochani:),
Dziś chciałabym pokazać Wam 
kartkę ślubną z przepięknym stemplem Marianne Design,
który tym razem pokolorowałam tuszami Distress

po raz kolejny chciałabym także zwrócić Wam uwagę 
jak już wcześniej pisałam gilotyna, ponieważ jest małego formatu A5,
 jest baaardzo poręczna - zmieści się nawet na bardzo ograniczonej powierzchni biurka każdej scraperki:),
moją uwagę zwrócił także przezroczysty pasek, który służy do dociskania przycinanego papieru - dzięki któremu mamy pewność, że nic się nam nie przesunie, 
oraz bardzo czytelna podziałka w calach i centymetrach, 
dzięki której już nie musimy zaznaczać ołówkiem miejsca cięcia,
kolejną zaletą tej gilotyny jest to, że możemy równo przyciąć bardzo wąski pasek,
co nigdy nie udało się wykonać za pomocą gilotyn, które wcześniej używałam,
zatem gorąco zachęcam Was do zaopatrzenia się w tego typu narzędzie,
które właściwie jest niezbędne w każdej scraperskiej pracowni:)
a poniżej już moja ślubna inspiracja
użyte produkty:



















pozdrawiam cieplutko 
życząc udanego weekendu:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za miłe słowa.