Obserwatorzy

środa, 7 marca 2018

W dziecięcym stylu

Witam!
Przy okazji dzisiejszego posta chciałabym zaprezentować 
dwa wykrojniki od Craft&You Design.
Są to autko oraz girlanda.
 Autko powstało, ponieważ odczuwałam brak odpowiedniego wykrojnika 
 autka w stylu dziecięcym. Myślę, że wyszło całkiem ciekawie.
Jest dosyć duże (8,1 x 5,1 cm) i łatwe do sklejenia.
Girlanda przydaje mi się bardzo często przy wszelkich urodzinowych kartkach.
Chciałam by nie była bardzo duża, ale tez bez drobnych elementów.
I tak oto jest:
 Ma 11,4 cm x 3,7 cm. 
Jest delikatna ale treściwa :D Dobrze się wycina i ładnie się prezentuje.

Jeśli chodzi o same kartki:
Potrzebujemy:
Wykrojniki:
 Prócz tego:

 Pierwszym krokiem jest naszykowanie bazy :)
oraz kartonu craftowego (11x11cm).
Podklejamy papier craft kosteczkami 3d 
i umieszczamy na środku czerwonego papieru.

  Drugim krokiem jest naszykowanie girlandy oraz autka. 
Elementy wycięłam w takich kolorach:

 Sklejamy :)
Niektóre elementy umocowałam na kosteczkach klejących.
Efekt 3d :D uwielbiam!
 Czas umieścić nasze kolorowe cuda na bazie
 Przygotowujemy kółeczka z cyferką
 Przyklejamy je na kosteczkach klejących w dolnym roku kartki.
 Doklejamy napis i gotowe :D
Co myślicie o tych wykrojnikach?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za miłe słowa.