Obserwatorzy

środa, 22 listopada 2017

Poznajcie media Aladine

Witajcie!!!
Dziś chciałabym zaprezentować Wam nową markę mediową, 
która pojawiła się na Scrap Pasjowych półkach. 
Mam tu kilka produktów, które zamówiłam i postanowiłam przetestować.
Tusz pigmentowy - odbitka  + odbitka z embossingiem
 Tusz wodny
Pasty strukturalne - warto zaznaczyć, 
że ten rodzaj farb nadaje się do używania na wielu podłożach, 
także na tkaninie. Tu użyłam maski 95.3622 Maska Leane Creatief-Spots&crackle .
Farbki w spreyu - można uzyskać różne efekty
 w zależności siły nacisku i odległości od podłoża.
 (Zmieszane dwa kolory + roztarcie gąbką)
Papier spryskany z daleka i z bliska.
Pasta strukturalna użyta z maską 95.3622 Maska Leane Creatief-Spots&crackle .
Po wyschnięciu spryskana mgiełką.
Odbitka tuszem, po wyschnięciu rozmyta lekko perłową mgiełką.
 Moje eksperymenty postanowiłam wykorzystać na kartkach:
Z wybranych teł wycinam prostokąty i układam na nich kompozycje.
Dodaję dużo wycinanek:
oraz drugą warstwę

I kartki już są gotowe!
Pozdrawiam, Bea

2 komentarze:

  1. I really like you post good blog,Thanks for your sharing. i love dress and your style,thank for sharing.

    หีฟิต

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za miłe słowa.