Obserwatorzy

środa, 16 sierpnia 2017

Kartka ze słomką- jak zrobić?

Witajcie
Dzisiaj środa, więc czas na kolejny kursik.
Tym razem zapraszam Was do samodzielnego zrobienia 
papierowych słomek, które można wykorzystać
do ozdobienia przestrzennych kartek, albumów, LO
czy wszelkich mediowych albo romantycznych projektów.
Kartka z moimi słomkami.
Do zrobienia takiej kartki i słomek potrzebne będą:)
- papier scrapowy 
- baza kartki
- patyczek do szaszłyków
- klej
- foamiran i pręciki 
- tusze i kredki
- dodatki
- wykrojniki ( ja użyłam  tych wykrojników SIZZIX)


                   

Zwijanie naszej słomki zaczynamy od rogu.
Im grubszy papier scrapowy  tym silniej należy zwijać
Metoda podobna jak przy tworzeniu papierowej wikliny.
Zwinięte rurki należy podkleić klejem.
Ja użyłam magica, bo szybciutko wiąże.
Skośne końcówki ścinam nożyczkami.
Kwiatki do kartki zrobiłam metodą, którą już Wam opisywałam. 
Najpierw wycięłam wykrojnikiem kilka sztuk płatków z foamiranu.
Potem zabarwiłam tuszem i kredkami, skręciłam płatki kilka razy w palcach
 dołożyłam pręciki i gotowe.
Teraz przyszedł moment na układanie kompozycji.
Zaczynamy sklejanie.
Na koniec dodajemy pozostałe elementy
i przestrzenną kartkę z papierowymi słomkami 
i kwiatami z foamiranu mamy gotową.
Jeszcze tylko kilka razy tapujemy białą farbą by stłumić nieco kolory, 
perełki w płynie, odrobina brokatu i to wszystko.
Na kartce znajdziecie wszystko co lubię:)
a użyłam...
wykrojnik-sizzix-bigzdie-wild-layered-flower-kwiat
wykrojniki-sizzix-thinlits-little-robin-wrobelek
sizzix-thinlits-die-set-9pk-garden-greens
papier-dwustronny-craft-you-design-30-5x30-5-i-love-vintage-05
papier-dwustronny-craft-you-design-30-5x30-5-bird-song-01
zestaw-papierow-30-5x30-5-cm-craft-you-design-bird-song
papier-dwustronny-studio-light-summr-feelings-03
pianka-foamiran-0-8-mm-35x30-cm-bialy
farba-akrylowa-dylusions-paint-white-linen
,klej-magic-z-aplikatorem
kwiatki-papierowe-margaretki-mix-5-szt
kwiat-wisni-baby-blue
perelki-w-plynie-petal-pink
provence-aquarius-souvenirs-papier-dwustronny-30-5x30-5-uhk-gallery
Pozdrawiam Was serdecznie
i mam nadzieję, że zainspirowałam Was do zrobienia
 i używania słomek  w swoich  projektach.
Iza

5 komentarzy:

Dziękujemy za miłe słowa.