Obserwatorzy

środa, 22 marca 2017

Kartka z wycinanymi elementami

Witajcie :)
Dzisiaj pokażę Wam jak w prosty sposób
 urozmaicić swoją kartkę, dodając do niej wycinane elementy.
Świetnie do tego nadają się nowe papiery Craft&You Design Bird Song,
 są piękne, wiosenne, kwiatki na arkuszach można bez problemu wyciąć
i ciekawie prezentują się na romantycznej pamiątce.
Potrzebne będą:
papiery na tło kartki
papier z elementami do wycinania
wycinanki, scrapki,
kwiatki
klej,kostki 3d
baza kartki
dziurkacz brzegowy
Przygotowujemy tło kartki, naklejając jeden element na drugi
 za pomocą kosteczek 3 d, na wierzch dodałam postrzępiony pasek papieru.
Dzirkaczem brzegowym wycinam dwa białe paski, 
które delikatnie zmoczyłam wodą (najlepiej w sprayu)
 i pogniotłam tworząc takie "niesforne" falbanki.
Falbanki podklejam pod pasek papieru
Wycinam i przygotowuję elementy - ramkę i kwiatki
Doklejam je za pomocą kostek - ważne, by były przestrzenne
Wycinam dodatkowe elementy, 
w tym przypadku łapacz snów, 
który ostatnio bardzo polubiłam
 i często wykorzystuję w swoich pracach
Naklejam go również za pomocą kostek
Ozdabiam kwiatkami i...
GOTOWE!
Wykorzystałam:
Pozdrawiam :)
Linda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za miłe słowa.