Obserwatorzy

środa, 4 stycznia 2017

Urodzinowa karteczka dla Beaty

 Witam :)
Dzisiaj chciałabym zaprezentować zestaw ramek 

 Zestaw składa się z 5 pięknych wykrojników.
Wykrojniki wycinają bez problemu.
Ażurowe elementy nie rwą się. 
Z całego serca polecam!
Robią wrażenie!


Postanowiłam, że użyję tych ramek do zrobienia kartki urodzinowej.
Prócz pięknej ramki, potrzebne będą dwa roślinne wykrojniki:
 Oba równie miłe w użytkowaniu :)



Papiery jakich użyłam, to Craft&You Design - Beautiful Day


Kartka krok po kroku:

1. Wycinamy rameczki!
 Kolory można dowolnie mieszać :)
Zawsze jednak jedną (środkową ramkę) wycinam w bieli, żeby reszta się nie zlała.
U mnie to wyglądało tak:


2. Drugim krokiem jest przyklejenie tła do bazy. Ja wybrałam arkusz 01 z kwiatkami na brzegach.


3. Największą ramkę przyklejamy na środku bazy klejem magic.
Kolejne za pomocą kosteczek klejących.
Bo bokach ramki układamy  przyklejamy kwiatki.
Ja wybrałam te od Wild Orchid Crafts 
5. Wycinamy kilka listków i wykrętasków od Marianne Design
 i przyklejamy je przy naszych kwiatkach. 


6. Ozdabiamy kartkę białymi i różowymi perełkami .
I gotowe!


Szybko, ładnie i przyjemnie :)

 Do zrobienia kartki użyłam:
Wykrojniki:
Papiery:
Kwiaty:
Wild Orchid Craft
  Inne:

Dziękuję! :)
Pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za miłe słowa.