Obserwatorzy

środa, 18 maja 2016

Torebeczka na Komunię Świętą

Witajcie,
dzisiaj szybki kursik na torebkę na prezent na Komunię Św.
Wszystko czego potrzebujecie to:
- torebka z odzysku, 
- wstążka i ćwieki,
- piękne papiery z kolekcji Lilie Polne,
- kwiaty i dodatki drewniane,
- klej Magic,
- tusz i tekturki,
- cudowne nowe wykrojniki Die'sire,
zaczynamy!


oklejamy papierową torebkę cudownymi papierami Galerii Papieru,
 każda z nas ma na pewno taką torebkę w zakamarkach swojej szafy,
pozostałość po zakupach :)


okleiłam z dwóch stron różnymi papierami tej samej kolekcji










następnie przy pomocy ćwieków i wstążki

montujemy naszej torebce uszka,





i musimy teraz zasłonić ćwieki, użyłam w tym celu dziurkacza w kształcie kółka,


kółeczkami zasłaniamy estetycznie miejsce wbicia ćwieka i przechodzimy do ozdabiania,
w tym celu użyłam kawałka gazy, tekturki
oraz wycinanek z nowych pięknych wykrojników Die'sire:


żeby tekturka nie stopiła się z tłem lekko potuszowałam ją tuszem Distress,


teraz już tylko kwiaty i elementy drewniane i torebka gotowa :)



pozdrawiam :)

Wykorzystane materiały:

1 komentarz:

Dziękujemy za miłe słowa.