Obserwatorzy

piątek, 12 lutego 2016

Kartkowanie z Rose Graden i relacja z warsztatów

Witajcie!
Dziś dość rozbudowany post przygotowałam,
 gdyż znajdziemy tu nie tylko kartki
 z papierów najnowszej kolekcji Craft & You Design - Rose Garden,
ale także relację z warsztatu, który miałam okazję poprowadzić.
 Kolekcja Rose Garden oczarowała mnie totalnie!
Jest pięknie delikatna, kwiatowa i po prostu bardzo taka, jakie lubię.
W dodatku na sklepowych półkach znalazłam mnóstwo fantastycznych kwiatów,
 które idealnie pasują do kolorystyki papierów.
Przygotowałam trzy, kobiece i kwiatowe kartki:
 z sercem, sukienką i kwiatami.




Uczestniczki warsztatów wykonały podobne kartki i miały przy tym wiele radości,
zwłaszcza, że niektóre z nich miały pierwszy kontakt z takimi pracami.









Wykorzystane materiały:

1 komentarz:

Dziękujemy za miłe słowa.