Obserwatorzy

środa, 9 września 2015

Świąteczna kartka

Witajcie :)
Co prawda lato kalendarzowe wciąż trwa,
a do Świąt Bożego Narodzenia mamy jeszcze trochę czasu,
ale myślę że powoli można już rozpocząć świąteczną produkcję.
 Na spokojnie i bez stresu, że święta już za moment :)


Dzisiaj pokażę Wam kartki, w których użyłam
 wykrojnika
45.0850 Wykrojniki Świąteczne dekoracje




Do wykonania kartki potrzebna będzie baza kraftowaZestaw recyclingowych kopert + kart kwadratowych 50szt
 oraz biały papier np. wizytówkowy.


Wykrojnikiem 45.0850 Wykrojniki Świąteczne dekoracje,
 który – jak wszystkie wykrojniki firmy Leanie Creatief - jest bardzo dobrej jakości,
 wycięłam świąteczne ozdoby.
Wykrojniki bez problemu poradziły sobie z papierem o gramaturze 240 g.


Folderem do embossingu wytłoczyłam biały papier i wycięłam okienka
(u mnie „okienka” to wykrojnik
S4-161 Wykrojniki Labels One - 6szt).
Do wytłaczania wzoru polecam specjalną matę
115639/6997 Mata do embossingu do maszynki Cuttlebug.


Biały kwadrat papieru połączyłam z kraftowym, podkleiłam taśmą 3D


Pod okienko wkleiłam białą kalkę techniczną i całość nakleiłam na bazę.




A czy Wy rozpoczynacie już świąteczną produkcję?
Pozdrawiam serdecznie
Dorota
*********
Materiały:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za miłe słowa.