Obserwatorzy

środa, 26 sierpnia 2015

Świąteczna kartka z łosiami- prezentacja wykrojników Marianne Design LR0377 oraz CR1327

Witajcie:)
Łosie, sarenki i jelonki to bardzo popularny motyw na kartkach świątecznych:)
Dzisiaj pokażę Wam jak wykorzystałam nowy wykrojnik Marianne Design z łosiami.


Nie wiem jak Wy ale ja mam duży sentyment do dziczyzny;) 
- w zeszłym roku kupiłam także wykrojniki 
z jelonkiem oraz sarenką (Craftables CR1889).
W tym roku moja kolekcja wzbogaciła się o kolejny zestaw- 
tym razem 2 łosi (seria Creatables LR0377 Marianne Design).
Oto jak wyglądają wycięty element (łosie) z wykrojnika LR0377(po lewej)
oraz po prawej (jelonki) CR1889.


Każdy z nich będzie idealnym uzupełnieniem świątecznych i zimowych kartek.
Oba wykrojniki dostępne sa w sklepie, w bardzo przystępnej cenie:)
***
Do zrobienia poniższej kartki wykorzystałam 
arkusz z choinkami z najnowszej świątecznej kolekcji
Craft&You Design "Silent Night",
świąteczne gałązki wykrojniki Craft&You Design
oraz wykrojnik świąteczny napis
 Marianne Design z serii Craftables CR1327.
Moje wyobrażenie na temat tego wykrojnika było zupełnie inne:)
Kiedy wyciełam motyw okazało się, że napis jest niewidoczny.
Dopiero po użyciu silikonowej podkładki
 oraz płytki Creased napis zrobił się wyraźny.
Aby go jeszcze bardziej podkreślić i zaakcentować użyłam tuszu.
Na poniższym zdjęciu wycięty napis z użyciem platfomy i płytek standardowych
oraz z użyciem płytki do embossingu oraz maty silikonowej do embossingu:


Napis wytuszowany:




Wykrojnik Łosie - seria Creatables LR0377 Marianne Design
(na zdjęciu widoczne także świąteczne gałązki Craft&You Design):



I jak Wam się podoba moja świąteczna karteczka?
A w sklepie znajdziecie:
Papiery Craft&You Design Silent Night
Wykrojniki Craft&You Design (wkrótce w sprzedaży)


4 komentarze:

Dziękujemy za miłe słowa.