Obserwatorzy

poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Kartki na Komunię Świętą

Witam Was serdecznie.
Wielki krokami zbliża się maj, czyli miesiąc uroczystości komunijnych.
W czasie tego weekendu miałam chwilę na odpoczynek przy robótkowaniu
i swoje prace zadedykowałam właśnie tej uroczystości.
Spośród kolekcji papierów Craft&You Design
wyszukałam niebieską kolorystykę
i tak w mych pracach znalazły się zarówno arkusze z kolekcji zimowej;
Frozen Paper (uwielbiam...)
oraz wiosennej Spring Garden (motyw listków mnie urzeka).





W mojej pracy wykorzystałam:

3 komentarze:

  1. Piękne! Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne kartki. W wyrazie "pierszej" brakuje literki w.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Wam serdecznie za miłe słowa i za zwrócenie uwagi na błąd, jaki się wkradł! Rzeczywiście, nie zauważyłam go, trzeba poprawić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za miłe słowa.