Obserwatorzy

poniedziałek, 16 marca 2015

Wiosenno-świąteczne kartki Karmelka

Witajcie!
Wielkanoc zbliża się wielkimi krokami
więc u mnie nie może zabraknąć wiosenno -
świątecznych inspiracji. Pokażę Wam dwie kartki,
przy których z ogromną radością się bawiłam.
Po pierwsze dlatego, że koniecznie chciałam wypróbować nowe nabytki,
w szczególności- wykrojniki Craft&You Design.
Po drugie - robiłam kartki tak, jak mi w duszy grało -
i wyszły takie niesforne, niedokładne, może nawet lekko bałaganiarskie.
Ale kto powiedział, że zawsze wszystko musi być jak spod igiełki?
W obu kartkach wykorzystałam nową kolekcję papierów Craft&You Design,
"Spring Garden" niby nie jest to kolekcja stricte wielkanocna,
a jednak bardzo mi podpasowała.
No i nie mogłam oprzeć się ślicznym wykrojnikowym króliczkom.
W mojej pracy użyłam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za miłe słowa.