Obserwatorzy

środa, 7 stycznia 2015

Trójwymiarowe serduszko Karmelka

Witajcie,
dziś moja kolej na podpowiedź wskazówek z mojego warsztatu.
Przypomniało mi się, jak kiedyś tworzyłam kolorowe bombki na choinkę
i postanowiłam ten pomysł przenieść na pole scrapowe.
Do wykonania takiego trójwymiarowego serduszka, potrzebujecie:
1. wykrojnik serduszkowy, wytrwali mogą również wycinać ręcznie,
jednak trzeba być bardzo precyzyjnym,
by każde serduszko było dokladnie takie samo plus maszynka do wycinania
2. kolorowe papiery, moje mają gramaturę 120
i myślę, że jest to bardzo dobry wybór.
3. klej
4. nożyczki
Wybrałam papiery w kolorystyce tęczowej.
Ilość wyciętych serduszek zależy od Was, im więcej tym lepiej :)
U mnie każdy kolor powtarza się dwa razy.
Z każdego wyciętego seduszka odcięłam zawieszkę:
Każde serduszko składam dokładnie na pół,
następnie układam wg kolejności kolorów, jaka mi odpowiada.
Sklejam ze sobą białe strony serduszek, w kolejności, jaka jest widoczna na powyższym zdjeciu.
A następnie wklejam do przygotowanego wcześniej eksplodującego pudełka.
Pierwszy raz wykorzystałam gotowy szablon exploding boxa.
I powiem Wam, że od tej pory... wygoda zwycięża :)
Poniżej znajdziecie listę wszystkich produktów, których użyłam do wykonania pracy.
Pozdrawiam :)
W mojej pracy użyłam:

2 komentarze:

Dziękujemy za miłe słowa.