Obserwatorzy

sobota, 29 marca 2014

Krem i beż

Bardzo lubię robić komplety ślubne. Kiedyś preferowałam na kartkach ślubnych jedynie biel i ecru. Ostatnio zmieniłam moje upodobania i lubię różną kolorystykę, choć wciąż najchętniej sięgam po delikatne kremy.
Tym razem komplet ślubny powstał z papierów MD  Vintage romance.
Bloczek o wymiarach 15x15 składa się z 32 sztuk arkuszy (8 wzorów po 4 sztuki). Papiery są idealne dla romantycznych dusz, na pewno każda znajdzie tu coś dla siebie.

 Żeby ożywić nieco delikatną kremową kolorystykę, dodałam trochę craftowego papieru. Postrzępiłam brzegi, umieściłam tu i ówdzie trochę koronki i tiulu...
 Na kartce ślubnej nie mogło zabraknąć Młodej Pary :) 
Ozdobną tekturkę potuszowałam, podobnie jak brzegi kartki.
 
 
Materiały:
 

Pozdrawiam wszystkich i życzę miłego, słonecznego weekendu! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za miłe słowa.