Obserwatorzy

środa, 27 listopada 2013

Kartki z wiankami

Do wykonania kartek użyłam jednego dwustronnego papieru -Merry Christmas - Waiting for Santa II
Ponieważ podobał mi się i front i tył papieru, powstały 2 kartki z wykorzystaniem jednej strony...
 


i kolejne 2 z wykorzystaniem drugiej strony papieru.


Listki na wianki wycięłam za pomocą wykrojnika IME-032 Wykrojnik WREATH BUILDER,
nakleiłam je na serwetkę wyciętą wykrojnikiem Marianne Design CR1248 Craftables Serwetka okrągła + kwiat. Wianki ozdobiłam czerwonymi i ciemnoczerwonymi poisencjami.



Materiały:
- PD1702 Papier dwustronny -Merry Christmas - Waiting for Santa II
- RB2220 Kwiatki papierowe -Poisencja czerwone
- RB2221 Kwiatki papierowe -Poisencja ciemnoczerwone
- Big Shot Starter KIT Maszynka Sizzix Powder Blue & Teal NOWOŚĆ !
- IME-032 Wykrojnik WREATH BUILDER
- CR1248 Craftables Serwetka okrągła + kwiat
- Zestaw recyclingowych kopert + kart kwadratowych 50szt
- DCXGE09 Kryształki i perełki Tis The Season - Arkusz 400szt- Kosteczki z klejem 3D
Pozdrawiam serdecznie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za miłe słowa.