Obserwatorzy

czwartek, 5 września 2013

Głowa w chmurach

Dawno nie robiłam LO'sa, oj, dawno. Ostatni powstał w kwietniu i od tamtej pory totalna posucha. Postanowiłam to zmienić i zabrałam się za tworzenie, ale po takiej długiej przerwie, okazuje się, że to nie taka prosta sprawa. Wyszłam z wprawy. Kolejne próby stworzenia czegokolwiek nie były zadowalające, trochę papierów wyrzuciłam do kosza.
Ostatecznie powstał scrap - ze mną w roli głównej - prosty i bez wielu ozdób...



Materiały:
- Color Hills -Kolekcja Lazy Moments - blue sky/happy chevron
- Big Shot Starter KIT Maszynka Sizzix Powder Blue & Teal NOWOŚĆ !
- Kwiaty beżowe vintage na tiulu
- 6002/0160 Wykrojnik -Kwiatki 
- 6002/0158 Wykrojnik -Kwiatki
- 98502- Wykrojnik Fresh Foliage
- Zestaw papierów firmy Dovecraft 30,5 cm x30,5 cm Kolory
- DCBS03 Dwustronna tasma 2mm


 Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego dnia! :)
 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za miłe słowa.