Obserwatorzy

czwartek, 29 sierpnia 2013

Kartka ślubna

Zazwyczaj robię kartki ślubne w tradycyjnych, delikatnych barwach, ale ostatnio miałam małe wyzwanie - wykonać kartkę w kolorach ubioru Państwa Młodych tj. jasny szary/grafit (garnitur), biel (sukienka) i fuksja (bukiet ślubny). Piękny i ostatnimi czasy bardzo modny zestaw.

Jasny szary papier pochodzi z bloczku Kapuśniaczek pastele - Bloczek 30,5x30,5.
 Owal pod napisem jest w kolorze srebra i delikatnie się mieni...


Na kartce oraz torebce nie mogło zabraknąć własnoręcznie robionych kwiatów :P 




I jak Wam się podoba taka kolorystyka kartki ślubnej? :)


Materiały:
- Kapuśniaczek pastele - Bloczek 30,5x30,5

- Big Shot Starter KIT Maszynka Sizzix Powder Blue & Teal NOWOŚĆ !
- 6002/0160 Wykrojnik -Kwiatki
- 98334 DIES- Flutter Vine 
- S4-356 Wykrojniki Floral Ovals
- Kartki + koperty kwadratowe białe 50 sztuk
- DCBS03 Dwustronna tasma 2mm
- Perełki w płynie hydrangea
- PT 2302 Papierowe taśmy - Music


Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia! :)

5 komentarzy:

  1. Kartka jest naprawdę świetna, ja bym nic nie zmieniała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja wykonałam w podobnej tonacji urodzinową wczoraj :) Co prawda dużo skromniejszą, ale tak miało być. Uwielbiam połączenie tych kolorów, są rewelacyjne i ja na pewno będę do nich wracać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Motyle są super, a kolory mi się bardzo podobają, szczególnie ta fuksja :D

    OdpowiedzUsuń
  4. kolory są świetne ;) Bardzo elegancka kartka ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za miłe słowa.