Obserwatorzy

niedziela, 7 lipca 2013

Kuchenny zestaw

 Sezon na przetwory z owoców i warzyw w pełni. Ja mam już całkiem sporą kolekcję cudnie pachnących dżemów truskawkowych, smażonych według przepisu babci, bez sztucznych dodatków i ulepszaczy. A takie przepisy wspaniale jest przechowywać w klimatycznym przepiśniku, który ozdobiłam papierem Marianne D Happy days i Fabulous Fifties. Przepiśnik jest praktyczny, użyłam niewielu ozdób, jedną z głównych jest stempelek CS0870, który odbiłam dwoma kolorami brązowego tuszu i leciutko pokolorowałam. Dodałam też bordery Marianne D CR1250.
Frywolitkowy wykrojnik robi dziurki idealne do wykonywania szwów ręcznych, szwy wyszły niemal idealnie równe. Wewnątrz przepiśnika zrobiłam przekładki z papierów Fabulous Fifties. 

Do kompletu z przepiśnikiem zrobiłam notesik magnetyczny na lodówkę, który ozdobiłam tymi samymi papierami i stemplem. Dodałam też kwiatuszki Marianne D CR1249, różyczki RB2214 i listki Ivy strip. 
Na słoikach z dżemem przyczepiłam wycinankę z COL1321, która pasuje do nich idealnie.

 Do kompletu jeszcze ozdobiona torebka i kuchenny zestaw gotowy :)

 


Materiały:
Mam nadzieję, że moje inspiracje się Wam spodobały. 
Bardzo dziękuję Scrap Pasji za gościnę i pozdrawiam serdecznie,
Monika

8 komentarzy:

  1. Uroczy zestaw- wywołuje pożądanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny zestaw, uwielbiam biało czerwoną kratkę w kuchni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja też bardzo lubię krateczki, kojarzą mi się z kuchnią z dzieciństwa ;)

      Usuń
  3. Zestaw jest bajkowo piękny aż ślinka cieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Monia, świetne prace, świetne występy gościnne.
    Jestem pod wrażeniem - jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za miłe słowa.