Obserwatorzy

niedziela, 3 lutego 2013

zabawa z wąsami

Nowy rok trwa już jakąś chwilkę - myślę, że nadszedł czas by zmobilizować Was nieco do pracy i zabawy z nami. Tematem będą "WĄSY". Nie jest to tradycyjne wyzwanie - jeśli macie chęć podzielić się z nami swoimi pracami z wykorzystaniem wąsów
i .......  macie chęć zgarnąć jedną z trzech nagród niespodzianek
  ZAPRASZAM GORĄCO !!!

Przygotowałam dla Was małą niespodziankę
- wąsy do druku z "Nadziewanej Czekolady"





A jak można je wykorzystać ??? Naprzykład do stworzenia:

- KALENDARZA jak to zrobiła Kasia -


wykorzystała:
- papiery z zestawu Spring Feast

- KARTEK  -



wykorzystałam:
- Zestaw papierów  Rose Garden
- Ćwieki Vintage 140 sztuk


A tak wykorzystała je moja młodsza córcia Róża
na zabawie karnawałowej u cioci Ani :)



RAZ JESZCZE SERDECZNIE ZAPRASZAM !!!

Macie cały luty na nadsyłanie prac :)



7 komentarzy:

  1. ooo jaka nietypowa zabawa. Ciekawie się zrobiło. Może cos wykombinuję.... postaram się przynajmniej :D
    Super pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo oryginalne wyzwanie, mam nawet kilka pomysłów :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. To ci wyzwanie Gosiu! Superaśne! Do końca lutego, to pewnie zdąrzę, chociaż ze mną to nigdy nic nie wiadomo...

    OdpowiedzUsuń
  4. superowo!! już wystawiam swojego wąsacza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dzień dobry! jest 28.02 godzina 19:14 a żabka zamknięta... zgłaszam jeszcze moje calineczki wąsate - http://pinezkowyblog.blogspot.com/2013/02/o-wasiskach.html
    zaliczycie? :) pozdrówki

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również zostałam zaskoczona zamkniętą selekcją :((( Jest 23.31- wciąż 28 luty...
    Chciałabym zgłosić moją pracę :
    http://papierklejnozyczki.blogspot.com/2013/02/juz-cakiem-niedugo.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za miłe słowa.