Obserwatorzy

niedziela, 4 listopada 2012

Z przybornika krawcowej - nici

Witajcie!
Dzisiaj ruszamy z kolejnym krawieckim wyzwaniem. 

Najważniejsza wytyczna w tej edycji to wykorzystanie NICI.
Mogą być na szpulce, mogą być przeszycia lub wiązania.
[źródło printerest]

1. Czas trwania zabawy: 3 tygodnie [04.11 - 24.11. 2012] - do godziny 20:00.
2. Forma prac dowolna.
3. Praca powinna zawierać jeden materiał zakupiony w Scrap Pasji, który należy podlinkować
[tu nasza prośba - zróbcie odnośnik do samego materiału a nie do całego indeksu]
4. Praca nie może być wcześniej publikowana.
5. Pracę załączamy za pomocą odpowiedniego narzędzia :)
6. Ze zgłoszonych prac jury w składzie DT Scrap Pasja, wybierze najładniejszą pracę, która zostanie nagrodzona nagrodą główną oraz przyzna dwa wyróżnienia. Jury będzie brało pod uwagę tylko te prace, które będą zgodne z wszystkimi zasadami wyzwania.
Główną nagrodą jest ...
Dodatkowo rozdamy dwie nagrody niespodzianki :)
Oto prace naszego zespołu:

Gosia przygotowała nietuzinkową kartkę świąteczną


Wykorzystała:
Zestaw papierów A5 Nostalgia
Papier jednostronny 30,5x30,5 Ślubna Tęcza 4
* Papier jednostronny 30,5x30,5  Wesoła Świąteczna Gwiazdka1

* Wykrojniki listki LR0227
* Wykrojniki LR0240 Large oval by Petra
* Wykrojniki Chloe Stem

* Wykrojniki LR0244 gałązki ostrokrzewu
Ania pozostaje również w świątecznych klimatach

Wykorzystała:
Dorota przygotowała romantyczne pudełko na nici lub inne dodatki krawieckie.


Kasia przygotowała przepiękną kartkę w klimacie retro

Wykorzystała:

  Podobnie jak u Gosi i Ani, u mnie również zagościły świąteczne klimaty.
Wykorzystałam:
Na koniec mam przyjemność ogłosić zwyciężczynię naszej drugiej edycji
Z przybornika krawcowej - GUZIKI,
a jest nią Aśko !!!

Nagrody niespodzianki trafiają do:
Dziewczyny - proszę podać Wasze namiary adresowe na sklepowego maila.

NASZE GRATULACJE !!!
Pozdrawiamy serdecznie i czekamy wraz z całym zespołem Scrap Pasji na Wasze prace :)

14 komentarzy:

  1. Moje gratulacje dla zwyciężczyni,dziękuję za wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczynki, nie ma jak podlinkować pracy. Wczoraj próbowałam podlinkować pracę przed 20 i linkz nie działał, pozostało mi zostawić komentarz pod postem.
    Proszę poprawcie to :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hogatko, przykro mi z powodu zaistniałej sytuacji. Być może coś zadziało się z serwerem Iinlinkz-a? Godzina zakończenia była ustawiona właściwie i szczerze mówiąc nie mam pojęcia co było nie tak:/

      Usuń
    2. Zdarza się ;) Ja nie jestem zła ;) Tylko tak sobie pamiętałam o tej 20-tej, kończyłam pracę żeby zdążyć, byłam na blogu w dobrym czasie, a tu "Collection closed".
      Złośliwość rzeczy martwych hihi.
      Następnym razem zrobię pracę wcześniej, a nie na ostatnią chwilę.

      Usuń
  3. Madzik-scrapuje4 listopada 2012 15:22

    Aaaaaa Aśko - gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. juhuhuhuhuuuuu :))))

    dziękuję! potwornie się cieszę! :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo za wyróżnienie i serdecznie gratuluję Aśko!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam
    Czy aby wziąć udział w wyzwaniu "krawieckim" trzeba mieć bloga? Jeśli nie to jak podlinkować zdjęcie i czy musi mieć ono określoną wielkość?
    Pozdrawiam,Dorota

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy na wyzwanie można zgłosić więcej niż jedną pracę?

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak Dorotko, można zgłosić więcej prac :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I znowu wracam do pytania, na które nie uzyskałam odpowiedzi miesiąc temu. Chodzi o pkt 3 regulaminu.
    Materiał zakupiony w Scrap Pasji, ale już go nie mam w ofercie. Co w takiej sytuacji mam podlinkowac??

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczyny - zabawa jest dla wszystkich. Jeśli nie macie bloga także można zgłosić pracę: można pokazać zdjątko przez inny program lub przesłać na bloga firmowego z opisem co się wykorzystało ze sklepu.

    Jolu jeśli jest to papier lub stempelek stworzony przez Scrap Pasję nie ma problemu - dla nas jest bardzo rozpoznawalny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za miłe słowa.