Obserwatorzy

piątek, 5 października 2012

gwiazdka ...

Co prawda dopiero październik ale na wielu blogach pojawiły się już świąteczne inspiracje. U nas także. Przyznam szczerze, że jeszcze nie czuję klimatu świąt :( ale chciałabym Wam pokazać moją pierwszą świąteczną inspirację. To maleństwo jest bardzo przestrzenne, kilkuwarstwowe i mediowe.

Gwiazdka vintage




Bazę do tego maluszka wycięłam sama, resztę elementów za pomocą:
- sizzilist die: papierowe rozetki
Papierki pochodzą z zestawu:  
Poza tym wykorzystałam:
- masę imitującą śnieg 



Chciałabym Wam także zdradzić, że na półeczkach sklepowych pojawiły się świąteczne nowości tj:

nowe wzory wykrojników Memory Box 


oraz świąteczne papiery Pion Design
 
 a w zakładce BOŻE NARODZENIE znajdziecie wszystko do stworzenia świątecznych prac.


Pozdrawiam cieplutko

 

2 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba taka gwiazdkowa kartka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zauroczyła mnie ta kartka i po prostu nie mogłam się oprzeć...
    Czy ta największa zewnętrzna gwiazda jest wycięta ręcznie?, bo z tego, co widzę w sklepie, to ta z falbankami jest największa z zestawu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za miłe słowa.