Obserwatorzy

środa, 6 czerwca 2012

Delikatnie i romantycznie...

Jakiś czas temu pokazywałam Lo'sa zrobionego z papierów Fairy Belle Primy. Dzisiaj kolejna odsłona.
Papiery są przepiękne, za każdym razem, gdy po nie sięgam odkrywam jakieś nowe szczególiki, które zachwycają...
Tym razem bazą scrapa jest papier Marcelle. Jako, że jego środek jest bez żadnych ozdób, mogłam poszaleć z dodatkami. I jak widać zaszalałam na całego ;) Co ciekawe, początkowo miało być skromniej i oszczędniej z ozdobami, ale w miarę rozwoju akcji, co rusz sięgałam po jakiś kolejny element i kompozycja nie wiadomo kiedy bardzo się rozrosła.
Na zdjęciu moja babcia, jeszcze młodziutka i piękna.
Niestety zmarła 20 lat temu, a mnie pozostało tylko kilka zdjęć i coraz bardziej mgliste wspomnienia...









Użyte materiały:
- Papier dwustronny-Fairy Belle - Marcelle
- Papier dwustronny - Almanac -Libre
- Zestaw papierów 15x15 Fairy Belle
- Papierowe różyczki - Navy blue
- Kwiatki papierowe Essentials -Nature Garden 65 szt
- Kwiatki papierowe 24 sztuki charcoal
- Zestaw kart journalingowych - Fairy Belle
- BIG SHOT STARTER KIT
- Wykrojniki listki#2 LR0227
- Wykrojnik DL101 English Tea Party
- Wykrojnik DL102 French Pastry
- Wykrojnik okrągłe z falbanką Nellie's
- Pebbles Jack n'Jill 8 sztuk
- Say it in Pearls! e-linia motylki
- Perełki w płynie white opal
- Transparentne kosteczki z klejem duże 12mmx12mm


Pozdrawiam wszystkich i życzę miłego dnia!


4 komentarze:

  1. Tytuł mówi wszystko PRZEPIEKNE

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! przepiękne LO! a jeszcze niedawno pisałaś ze nie lubisz takich duzych formatów:) świetnie całą przestrzeń zagospodarowalaś!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna praca, super układ i dobór kolorków....

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za miłe słowa.