Obserwatorzy

czwartek, 24 maja 2012

Barwy Tęczy - niebieski

Bardzo się cieszę, że nadesłałyście do nas tyle pięknych i różnorodnych prac. Jestem pod ogromnym wrażeniem !!! Wierzę, że wytrwacie do końca naszej zabawy.
Dzisiaj ruszamy z kolejnym kolorkiem - NIEBIESKIM. 
 

Zasady wciąż niezmienne:
1. Czas trwania zabawy: 2 tygodnie [24.05.2012 - 07.06.2012 ]
    umówmy się, że do godziny 20:00
2. Forma prac dowolna
3. Dopuszczane są inne kolory ale podany kolor musi stanowić zdecydowaną większość
4. Praca powinna zawierać jeden materiał zakupiony w Scrap Pasji, który należy podlinkować
5. Praca nie może być wcześniej publikowana

Nagrodą jest zestaw niebieskich przydasi, która trafi do twórcy wylosowanej pracy.

Oto jak nasz zespół projektantek poradził sobie z NIEBIESKIM.

Kasia zrobiła karteczkę na piękną okazję, jaką jest ślub.



Wykorzystała:
- Papier z zestawu "Nadziewana czekolada" 
- Kartki koperty Anita`s  DL 
- Tusz Distress Walnut Stain 


Dorota wykonała pudełeczko na prezent.



Wykorzystała:
- Zestaw papierów A5 Dutch Design
- BIG SHOT STARTER KIT 
- Wykrojnik drewniane buty
- Perełki w płynie baby blue
- Perełki w płynie white opal
- Transparentne kosteczki z klejem duże   
- Sznureczki Twine Tea Party


Ja wykonałam karteczkę na każdą okazję - chciałam stworzyć delikatną, kobiecą karteczkę z chłopięcego papieru. Czy mi się udało ??? Zobaczcie.


  
Wykorzystałam:
- Wykrojnik gałązka LR0150
- Papierowe różyczki  Navy blue
- Papierowe różyczki  Valentine
- Wykrojniki listki #4 LR0229
- Dziurkacz brzegowy 4 cm kwiaty 

Teraz ...... czas na deser czyli losowanie :)  Maszyna losująca RANDOM wylosowała


Pod numerem 8 kryje się - MAGDALENA

Nasze gorące gratulacje !!! 

Proszę o dane do wysyłki przesłać na maila sklepowego :)

Chciałybyśmy także wynagrodzić 2 prace WYRÓŻNIENIEM w postaci banerka.



Tu był nieco cięższy orzech do zgryzienia ale udało się. 
Wyróżnienia trafiają do:


Nasze gratulacje !!!
 




6 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za wyróżnienie mojej pracy :)Mam nadzieję, że dotrwam do końca Tęczowej zabawy, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również dziękuję za wyróżnienie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdeczne gratulacje Dziewczyny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hura! Dostanę błękitne przydasie! Dziękuję :) i serdecznie gratuluję Wyróżnionym pięknych prac :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwyciężczyni i wyróżnionym :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za miłe słowa.