środa, 25 stycznia 2012

Kartki z klatkami...

wyciętymi wykrojnikiem Marianne Design, które ostatnio znów pojawiły się w sklepie SP.
Żeby uzyskać efekt misternego rzeźbienia, ozdobiłam pręty klatek perełkami w płynie white opal oraz mini ćwiekami i kryształkami.
Dodałam trochę białych róż i listki wycięte wykrojnikiem Marianne Design.
Na błękitnej kartce na kwiatki dodatkowo nałożyłam Glossy accent.
Użyłam delikatnych papierów Primy Pixie Glen - Darymor.
I wyszły nieco romantyczne kartki na różne okazje :)



Niestety na zdjęciach fragmenty kartki pokryte Glossy wychodzą jakoś dziwnie żółtawe, choć w rzeczywistości takie nie są...



Użyte materiały:
- papier dwustronny Pixie Glen - Dartmoor
- ćwieki ozdobne perełki
- ćwieki mini metaliczne
- kryształki
- dzika róża biała
- różyczki białe
- wykrojnik klatka Marianne Design
- wykrojnik kwiatek i listki Marianne Design
- Big Shot starter kit
- Glossy accent
- perełki w płynie white opal

Pozdrawiam wszystkich!
Dorota :)

9 komentarzy:

  1. CUDNE ale ja nie mam maszynki

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, aż nabrałam ochoty na zakup tego wykrojnika :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepięknie wkomponowałaś klatki w papier! wszystko delikatne i misternie udekorowane - bravo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki! Takie eleganckie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda ze nie mozna kupic juz wykrojonych elememtów tej klatki tak bardzo mi sie podobają.nie moge sie napatrzec na te kartki

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za miłe słowa.