Obserwatorzy

sobota, 3 września 2011

Wyniki wyzwania wakacyjnego!

Witam Was serdecznie,
Kolejne wyzwanie dobiegło końca - dziękujemy za wszystkie zgłoszone prace!
Wasze pocztówki wakacyjne były piękne i wyjątkowe :)

Tym razem postanowiłyśmy nagrodzić pracę autorstwa:


Za oryginalne ujęcie tematu, pomysłowość i iście wakacyjny wesoły klimat :)

Natomiast trzy wyróżnienia trafiają do:

Serdecznie gratulujemy Zwyciężczyni i 3 wyróżnionym osobom, 
a pozostałym uczestnikom zabawy życzymy powodzenia w kolejnych wyzwaniach Scrap Pasji!



*************************
Dziś jest to wyjątkowy dla mnie wpis na blogu Scrap Pasji - ponieważ ostatni.
Przyszedł czas, gdy trzeba się pożegnać.
Swoją przygodę ze Scrap Pasją zaczęłam od pierwszego wyzwania w grudniu zeszłego roku 
i wyzwaniem także ją kończę :)
Dziękuję wszystkim za wspólną zabawę, za inspiracje i pomysły.
Projektowanie dla Scrap Pasji było dla mnie ogromną przyjemnością i zaszczytem.
Mam także nadzieję, że swoimi projektami inspirowałam Was choć troszkę :)

Życzę Wam niekończących się pomysłów, łaskawej weny twórczej i dużo wolnego czasu, 
by rozwijać wspaniałą pasję, jaką jest scrapbooking.

Do zobaczenie pewnie jeszcze nie raz w internetowej przestrzeni :)
Pozdrawiam, Magda Matraszek.


7 komentarzy:

  1. Gratulacje dla zwyciezcy i wyroznionych.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwyciężczyni i osobom wyróżnionym ;o))
    I z żalem żegnam Madzię Matraszek. Szkoda, że nie będziesz nas już inspirować na tym blogu. Bardzo lubie Twój styl ;o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Madzik - dziękuję :* Zawsze możemy się zobaczyć w innym miejscu wirtualnej przestrzeni scrapowej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za wyróżnienie i gratuluję zwyciężczyni oraz współwyróżnionym ;)
    Madziu, dziękuję za inspirowanie przepięknymi pracami :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj dziękuję za wyróżnienie :) Gratuluję zwyciężczyni (mojej faworytce, karteczka złapała mnie za serduszko :))oraz pozostałym wyróżnionym :)Magda będzie mi tu brakować Twoich przepięknych prac :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojejku! Dziękuję, dziękuję, dziękuję!!! Nie wierzę :). Jest to dla mnie niezwykle miłe wyróżnienie! :)
    Gratuluję pozostałym wyróżnionym! Wspaniałe prace!
    Madziu, dziękuję za tłum wspaniałych inspiracji!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za miłe słowa.