Obserwatorzy

wtorek, 14 czerwca 2011

Wyzwanie nr 7 - LO

Serdecznie zapraszam wszystkich do naszego kolejnego wyzwania :)

We wcześniejszych postach wspominałam Wam, że jakiś czas temu zapałałam miłością do scrapów :) Utrwalanie wspomnień, ozdabianie zdjęć, tworzenie LO'sów bardzo mi się podoba,
zatem moje wyzwanie to:
LO ;)
Temat, kolorystyka, układ - dowolne...
Po prostu zróbcie scrapa :)

Zasady wyzwania:
- rozmiar LO dowolny, ale nie mniejszy niż 20x20,
- należy umieścić zdjęcie,
- praca musi być nowa, nie może być wcześniej nigdzie publikowana,
- obowiązkowo należy użyć 1 materiału ze sklepu Scrap Pasja i podlinkować go do sklepu,
- prace można zgłaszać do 4 lipca włącznie,
- pracę należy podlinkować do wątku z wyzwaniem,

Serdecznie zapraszam do zmierzenia się z wyzwaniem, a na zwycięzcę czeka nagroda :)
Bon o wartości 50zł na zakupy w sklepie :)



Moje koleżanki z Zespołu początkowo nie wyrażały entuzjazmu odnośnie tego wyzwania.
Gosia i Magda jeszcze nigdy nie robiły scrapa, ale...dzielnie zmierzyły się z wyzwaniem! :)
Zatem przedstawiam Wam nasze prace :)

Magda - romantyczna dusza - wykonała piękne, kobiece LO,
które z powodzeniem może pełnić rolę obrazka na ścianie.


Użyte materiały
- papier Reflections
- papier Reflections - Reflections
- motyle wycięte z papieru Reflections Shimmer
- rubonsy Reflections
- cracle accent


Gosia "oscrapowała" swoje zdjęcie z wyjazdu do Hiszpanii.
Postawiła na jasne, pastelowe kolory i stworzyła radosnego, letniego LO'sa :)


Własnoręcznie wykonała stokrotki...



Użyte materiały
- papiery Powiew Wiosny
- dziurkacz motyl przestrzenny
- dziurkacz brzegowy serduszka
- ćwieki pokryte aksamitem
- papiery Sparkling Spring


Kasia stworzyła fantastycznego scrapa ze swoją córeczką Emilką.
Zostało uwiecznione bardzo ważne wydarzenie -
Emilka nauczyła się jeździć rowerem bez bocznych kółek.
Za jakiś czas obie - i mama i Emilka - ze wzruszeniem będą oglądać tego LO'sa :)



Ja sięgnęłam po zdjęcie mojego syna sprzed lat...
Nie dałam dużo dodatków, bo chciałam żeby scrap był delikatny, dziecięcy.
Wykorzystałam resztki papierów Jack n'Jill - powstał patchwork.
Oczywiście ściegi oszukane - odręczne ;)




Użyte materiały
- papiery Jack n'Jill
- ćwieki perełki blues
- przezroczyste kamyki Jack n'Jill


Z niecierpliwością czekam na Wasze prace :)
Pozdrawiam wszystkich serdecznie!

Dorota :)



4 komentarze:

  1. Wyzwanie jest 7 czy 8 ? ale w sumie mi to obojętne - scrapa już zrobiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie 7- pierwsze było w grudniu :) i tak co miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czy można zgłosić jeszcze jedną pracę?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za miłe słowa.