Obserwatorzy

środa, 18 maja 2011

Wakacyjnie...

Zapewne większość z Was zna sympatyczne niedźwiadki z serii Forever Friends :) Ostatnio w sklepie Scrap Pasja pojawiły się naklejki z tej kolekcji oraz zestaw papierów retro - The Good Life. Papiery są nietuzinkowe - wzory wyglądają tak, jakby pomalowane zostały kredkami :) Jakoś od razu skojarzyły mi się z dziećmi. Moim zdaniem ten zestaw jest idealny do tworzenia np. wakacyjnych albumów... Wakacje przed nami, albumu jeszcze nie zrobiłam, ale na rozgrzewkę poczyniłam scrapa ze zdjęciem wakacyjnym (sprzed 3 lat) mojego syna z kuzynkami.
Papier bazowy - w kratkę - pochodzi z zestawu The Good Life, ciemniejsza zieleń - zestaw papierów Powiew Wiosny. Prócz tego wykorzystałam jakieś resztki papierów m.in. takie, na których sprawdzałam wzory dziurkaczy np. dziurkacza daisy trail firmy X-cut...


I na koniec jeszcze rada dla tych z Was, które nie posiadają maszyny do szycia. Mozna sobie poradzić bez tego sprzętu ;) Co prawda posiadam maszynę do szycia, ale nasza współpraca średnio się układa, zatem poszłam "na skróty" i brązowym cienkopisem namalowałam zygzakowate ściegi. Wyglądają jak prawdziwe ;)
Pozdrawiam wszystkich i zyczę miłego dnia!
Dorota :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za miłe słowa.