Obserwatorzy

wtorek, 1 marca 2011

Dolnośląskie Zimowe Warsztaty Craftowe

W pierwszym dniu Zimowych Warsztatów, czyli w sobotę 26 lutego,
odbył się konkurs na wykonanie dowolnej pracy w kategoriach:
- kartka,
- scrap,
- inne (zakładkę do książki, zawieszka itp.)

Każdy z uczestników zlotu mógł sobie wybrać do wykonania pracy konkursowej papier sygnowany przez sklep Scrap Pasja. A było z czego wybierać - Kolekcje: Ślubna Tęcza, Pastel-Old Time, Nadziewana Czekolada i Powiew Wiosny.
Mimo wielu warsztatów i pokazów grono osób znalazło chwilę by przystąpić do konkursu.
Z radością patrzyłam jak rośnie liczba zgłaszanych prac. Był przepiśnik z Nadziewanej Czekolady, puszka po recyklingu - w delikatnym różu Ślubnej Tęczy, misternie wykonane zakładki do książek, piękne karteczki na różne okazje i poprzeszywane scrapy.
Wszystkie prace niezwykle dopracowane i przmyślane - niezależnie od tego czy wykonała je osoba doświadczona, czy dopiero zaczynająca swoją przygodę z scrapbookingiem.
Najmłodszą uczestniczką była Ola. Wielkie brawa dla dziewczynki!!! Zrobiła piękną zakładkę do książki i zaczęła robić scrapa. Na drugi dzień zobaczyłam efekt - brakło mi słów z wrażenia. Olcia została wyróżniona kompletem papierów, by mogła dalej rozwijać swoje zdolności :)


Pod koniec dnia miałam już ból głowy, bo nie wiedziałam, którą pracę nagrodzić, a wybrać trzeba było.W końcu przy pomocy koleżanek z KD podjęłam decyzję i tak:

W kategorii kartka - wygrała Pani Agnieszka Pawlak-Kościelna


W kategorii scrap - wygrała Pani Kasia Krym


W kategorii inne - wygrała Pani Dorota Bołtacz




Ponadto wyróżnienia w postaci kompletów papierów dostały:

- Anna Kowal za przepiśnik i puszkę


- Aszczka za kartkę


- Gosia 2Koty za kartkę


- Maryla Musiał za kartkę


Niektóre z prac zgłoszonych do konkursu :)


A to ja przyłapana jak rozmawiam przez telefon :)


Raz jeszcze gorąco gratuluję zwycięzcom i uczestnikom konkursu!!!

Proszę pochwalcie się swoimi pracami ze zlotu podlinkowując je :)

Więcej zdjęć ze zlotu znajdziecie TU




---------------------------------------

A już po południu nowe wyzwanie !!
Zapraszam

5 komentarzy:

  1. już żałuję że mnie tam nie było... piękne prace!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cuda! Gratuluję!
    Fajnie, że były te konkursy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! I również żałuję, że miałam na ten weekend inne plany.. ale może następnym razem ..

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja byłam i nie spodziewałam sie że wyjadę stamtąd bogatsza o to tyle rzeczy: od wiedzy, doświadczenia i znajomosci poczynając a na skarbach otrzymanych i kupionych kończąc :):) wielokrotne dzięki!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dorota nazywa się Bołtacz a nicka ma Trzpiot :) Możesz dopisać. Krulik

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za miłe słowa.