Obserwatorzy

wtorek, 1 lutego 2011

Wyzwanie nr 3

Wielkimi krokami zbliża się 14 lutego- Święto Zakochanych :)
Nasze najnowsze wyzwanie jest związane z Walentynkami ...

Należy wykonać :
- kartkę walentynkową według poniższej mapki
- musi się na niej znaleźć czerwone serce Smile
- obowiązkowo należy użyć dwóch materiałów ze sklepu Scrap Pasja i podlinkować je do sklepu
- styl dowolny
- praca nie może być wcześniej nigdzie publikowana
- prace można zgłaszać do 14 lutego włącznie
- pracę należy podlinkować do wątku z wyzwaniem



Nagrodą w wyzwaniu jest zestaw kwiatków, alfabet, ćwieki,
wstążki i papiery- wszystko dopasowane kolorystycznie :)




Nasz DT przygotował kilka inspiracji:


Kartkomania (Bikeflower)


Użyte materiały:
- Papiery ślubna tęcza
- papiery Prima - Fairy Flora
- Papier ozdobny dwustronny z kolekcji Jack n'Jill
- Kwiatki z zestawu Fairy Flora
- różyczki czerwone
- piękne kamienie w kształcie serca

DOROTA (mo-mentalnie ja)



Użyte materiały:
- Papier Fairy Flora
- Czerwone serce - papier świąteczne klimaty
- ćwiek perełka
- Serduszka samoprzylepne
- dziurkacz motyl przestrzenny

Magda Matraszek


Użyte materiały:
- papiery z kolekcji Lovers Lane
- papiery Ślubna Tęcza
- wykrojniki
- białe różyczki
- małe kwiatuszki ecru


Kasia-mamuta



Użyte materiały:
- Stemple Just fot You Flower Soft
- kwiatki Flower Soft
- Zestaw papierów A4 Lovers Lane


Aby zgłosić swoją pracę należy:
- w komentarzach pod wątkiem wyzwaniowym umieścić link do swojego bloga gdzie publikując pracę należy dodać info ze jest ona przygotowana na wyzwanie SCRAP PASJI oraz podlinkować użyte materiały ze Scrap Pasji do sklepu,
- każdy może zgłosić dowolną ilość prac, a każda dodatkowa zwiększa Waszą szansę na nagrodę :)
- najciekawsza praca (zdaniem całego Zespołu) zostanie nagrodzona
Termin nadsyłania prac - 14 lutego włącznie,a 16 lutego ogłosimy wyniki

Powodzenia :)




16 komentarzy:

  1. Fajna mapka, fajne aranżacje, zwłaszcza ta Doroty mi się podoba. Nawet sobie ją wykorzystam, ale do wyzwania nie stanę, bo zwyczajnie nie pamiętam co kupiłam w którym sklepie i jakoś nie bardzo chce mi się przywiązywać do tego wagę.

    OdpowiedzUsuń
  2. oj, wystarczy poszperać na półkach sklepowych i porównać z tym co się ma w domu. z pewnością zaraz znajdziesz jakieś kwiatuszki, czy papier, czy inne przydasie :) zapraszam do wspólnej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja się skusze bo akurat mam coś ze sklepiku..

    OdpowiedzUsuń
  4. Prace świetne! jak i wyzwanie:) Ja zapisuję na opakowaniach co mam skąd, dzięki temu zawsze mogę dokupić gdy zabraknie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. no,no... co za organizacja Mona! podziwiam! dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne prace :))))) mapka świetna :) a ja nie wiem czy zdążę, ale postaram się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Warto znaleść chwilkę - nagroda czeka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowałam się wrzucić swoją pracę :) I chyba nie będzie jedyna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zupełnie niespodziewanie dla samej siebie też wezmę udział w wyzwaniu!!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja się do wyzwania dołączam, mam nadzieję, że spełniłam wymogi :p Tylko nie wiem czy dobrze wrzucilam linka, bo zdjęcie się nie wyświetla...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dopisuję się :-)
    http://ktoska79.blogspot.com/2011/02/wyzwanie-nr-3-scrap-pasji-i-notes.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdążyłam, uff.
    Życzę wszystkim miłego tworzenia:)
    Pozdrawiam
    http://szuflandia-malutkiej.blogspot.com/2011/02/wyzwanie-nr-3.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Dopisuję się i ja :)
    http://bedada-domowo.blogspot.com/2011/02/kartka-walentynowa.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tez dopisuje sie :) http://craftszuflada.blogspot.com/2011/02/walentynkowe-inspiracje.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli można to ja też bardzo chętnie...

    OdpowiedzUsuń
  16. ...i moja pracka
    http://bewix.blogspot.com/2011/02/wyzwanie-w-scrap-pasji.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za miłe słowa.